domingo, 24 de julio de 2011

Jo al•lucino.
Sí, hi ha hagut 93 morts a Noruega, notícia aterradora, horrible, surrealista. Tots ho hem llegit, tots ens hem intentat posar a la pell d’aquells que van viure una pel•lícula de por en directe, a tots ens ha sabut greu la notícia, els pobres nanos que viuran amb un trauma de per vida i aquells que no el viuran, perquè aquell malalt els hi ha pres.

Sí, hi ha la pitjor sequera de la història a la banya d’Àfrica; milers de somalis, kenyans i etcètera moriran desnodrits i deshidratats, moriran com han viscut sempre; sense res, amb els ossos com a pell.


Sí, l’Amy Winehouse s’ha mort. De sobredosi? El més segur.
Però això m’és indiferent. Vulgarment; això me la pela.
Perquè sabeu què és el que més em rebenta d’aquesta notícia? Que la gent, la societat, és imbècil.
Quan surt una notícia una mica morbosa es queixen; no en volem, de morbositat! No volem fotos on surtin imatges desagradables o que tinguin a veure amb les vides privades!
A tots vosaltres, hipòcrites; Que us donguin pel cul!
Ara semblarà que m’agradi la morbositat (que no és així), o que sigui una gran defensora i fan de l’Amy Winehouse; no, no ho sóc. Però em rebenta; em rebenta que tota aquesta xusma de gent es queixin per la morbositat d’alguns mitjans de comunicació però després siguin els primers en criticar a una VEUASSA 10 perquè portava mala vida.
No era a vosaltres a qui no li interessava la vida dels demés? Aquesta noia tenia una veu increïble, i algunes cançons precioses; sabia cantar amb sentiment, sabia transmetre.

Què recollons us importa la merda que es fotés o els cubates que es begués? Què collons uns importa el que fa la gent en la seva vida privada?

Ara, molts diuen que aquesta noia era una mala influència pel jovent, que es podia convertir en un model a seguir; Si tu, idiota, fas el que fan els altres, felicitats, però no ens posis a tots al mateix sac; per sort n’hi ha que encara tenim uns valors i principis i sabem decidir solets què fem i que no!


I ara, a tu, imbècil, resultarà que t’encantaven els Beatles..


Va home va, per favor.
Em sembla que la portada de tots els diaris hauria de ser cada dia la societat en la que vivim.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

idees