martes, 11 de mayo de 2010



La vaig escoltar durant 11 hores seguides; per ser més precisos, 10 hores i 54 minuts, que és el que va durar el vol París – Shangai el 12 d’agost del 2007.
Em sentia relaxada, amb el cap entre els núvols, dins d’un avió que semblava no avançar, i que tampoc tenia pressa per arribar al destí que li tocava. Em sentia perduda entre núvols tenyits de colors càlids, de tonalitats des de roses fins a taronges, passant pel moment més fosc i pel moment més clar.
Em sentia perduda, relaxada i sola; sola i desperta mentre que tot l’avió havia aconseguit adormir-se.
Silenci.
I aquesta cançó és la única melodia que em va acompanyar durant tot el viatge.
I res més.

4 comentarios:

  1. És una cançó molt bonica, dolça i relaxant. M'alegro que et fos una companyia, encara que petita, una cançó sempre és millor que res.

    una abraçada.

    ResponderEliminar
  2. Oooohhhh! Quina versió més bona! :-)

    ResponderEliminar
  3. M'agrada molt!Hi ha tantes cançons que ens teletransporten en el temps...

    ResponderEliminar
  4. Al final del vol ja devia ser com un Mantra Budista. Molt bona cançó

    ResponderEliminar

idees