miércoles, 5 de mayo de 2010

Hi ha dies que quan arribo a casa l’únic que tinc ganes de fer és plorar. Potser amb motiu, o potser sense. Potser perquè em sento sola, o potser perquè m'hi sento massa poc. Potser perquè m’embafa tot el que m’envolta, m’omple massa i no sóc capaç de pair-ho, d’adonar-me’n. O potser perquè noto que res no m’omple i que, si alguna cosa ho fa, no la sé valorar.


Però ploro, i ja està. Hi ho trec, i em mullo les galtes i ordeno les idees. Un plor que és com caminar sota una pluja d’estiu; molt més útil del que sembla.




"Sense la música, la vida seria un error" F. Nietzsche.

4 comentarios:

  1. I no et sents millor després?Una abraçada d'ànims!

    ResponderEliminar
  2. Nàufrag ...
    un mar verd blau
    em nega els ulls.

    Bona nit Clara.

    ResponderEliminar
  3. El plor és bo, serveix per alleugerir l'ànima. El pitjor que es pot fer és guardar-se'l. Però s'ha de vigilar que no amagui res més gros. Una abraçada.

    ResponderEliminar
  4. Bonica! Que tens?
    Sempre és millor treure-ho tot com et diuen aquí a dalt, però lo millor és no tenir que plorar.

    Un petonet guapa!

    ResponderEliminar

idees