lunes, 12 de julio de 2010

Em fot gràcia veure com alguns dels que dissabte eren a Barcelona proclamant la nostra dignitat, cridant per ser escoltats, ahir eren els que animaven a una selecció d’un país que ens la vol treure.

Em fot gràcia que em diguin que animen a Espanya perquè hi ha jugadors culés; I es que a cas, aquests jugadors, per ser culés, no representen a Espanya? No representen a un país que ens ha oprimit, ens ha insultat, ens ha menyspreat?


No, perdoneu, m’equivoco. No em fot ni puta gràcia, el que em fa és pena, llàstima i ràbia. Molta ràbia.

5 comentarios:

  1. A mi també em descol.loca, aquest argument que són "del Barça". Sí que ho són, sí, i boníssims, però en aquest cas no duen la blaugrana, sino la roja que no em representa per a res.

    Enhorabona sincera als del Barça pels seus èxits. A Espanya... adéu, gràcies per no res.

    ResponderEliminar
  2. No els entenc...no saben ni el que volen.O ets d'un color o ets d'un altre.

    ResponderEliminar
  3. És complicat d'explicar, oi? A mi, sincerament, em fa molta enveja la gent que va sortir ahir a celebrar un títol de la seva selecció... Tant de bo algun dia ho pogués fer jo. I mires l'equip d'Espanya i ostres tu, hi ha Puyol, Piquè, Xavi, Cesc, Busquets, Valdés, podem col·locar a Bojan... no sortiria un mal equipet per Catalunya, eh!

    Jo me'n vaig alegrar per l'Iniesta, que s'ho mereix i molt. Ara, pensa que tot això nosaltres ja ho hem viscut amb el Barça per partida no doble, sinó per 6 amb els sextet, el gol a Stamford Bridge, el Mundialet... Que gaudeixin una mica i a veure si entre copa i copa (d'alcohol) ens signen la independència!

    ResponderEliminar
  4. Vaig anar a la mani... El futbol no m'agrada gens, però sortir per la sel·lecció españo... malgrat els jugadors del barça, a mi ni fu ni FA!

    Des del mar.
    onatge

    ResponderEliminar
  5. A mi tampoc em fa gens de gràcia, em fa ràbia també!

    ResponderEliminar

idees